Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vliv reklamy na stravovací návyky dětí a mladistvých
NIMRICHTROVÁ, Valentýna
Tato bakalářská práce se věnuje vlivu reklamy na děti a mladistvé a na jejich stravovací návyky. Stravování je totiž zásadní pro jejich zdravý vývoj, a tak můžou reklamy na potraviny nést podíl na budoucím zdravotním stavu těchto jedinců. Děti a mladiství totiž nemají dostatek kognitivních schopností se vlivu reklamních sdělení ubránit. Cílem práce je shrnout praktiky, kterých je v rámci reklamní komunikace užíváno a poukázat na riziko plynoucí z reklam na nezdravé potraviny v souvislosti s dětmi a mladistvými. Následně je pozornost věnována regulaci potravinové reklamy a tomu, jak je reklama regulována na úrovni EU pomocí směrnic a zároveň na území několika jednotlivých států EU v rámci jejich legislativy a na úrovni samoregulace. Nakonec dojde k porovnání těchto regulací s těmi, jež fungují na území České republiky.
Vnímání patriotismu v reklamě na potraviny u Čechů a Francouzů
Zadražil, Ondřej ; Rosenfeldová, Jana (vedoucí práce) ; Klabíková Rábová, Tereza (oponent)
Bakalářská práce s názvem Vnímání patriotismu v reklamě na potraviny u Čechů a Francouzů se zabývá významem patriotismu v marketingové komunikaci. Hlavním cílem práce je prozkoumat, jak důležitá je pro Čechy a Francouze role patriotismu při výběru potravin, a zjistit, jaký vliv má patriotismus na jejich nákupní chování. Práce se skládá ze tří částí - teoretické, metodologické a praktické. Teoretická část se věnuje problematice národní kultury a patriotismu. Následně je představena charakteristika české a francouzské kultury a způsob, jakým lze kulturní rozdíly využít v reklamě. Ve třetí kapitole teoretická část popisuje specifika reklamy na potraviny, což demonstruje i na příkladech vybraných reklamních letáků. Na závěr teoretická část uvádí problematiku zapojení patriotismu v reklamě s důrazem na jeho využití v době globalizace. Na metodologickou část, ve které je představen design výzkumu, navazuje samotná praktická část, která přibližuje průběh a vyhodnocení kvantitativního dotazníkového experimentu. Ten si klade za cíl odhalit, jaký vliv má zapojení patriotických motivů v reklamním letáku na nákupní preference respondentů. Výsledky experimentu ukazují na to, že efekt patriotismu má pozitivní vliv na nákupní preference jak českých, tak i francouzských zákazníků.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.